klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal ortamdasın herzaman güzel ve olumlu olacak diye bişeyyok, herşeyin altında bişey varmış gibi dikkatli ve bilincli işlem yapmak zorundasın hatta zorundayız diyebilirim, sanal ortamda %100 hiç bişey güvenli değildir.
olur hocam ben biraz yeni sayılırım sanala son 2 yıldır bulaştım 😊 tam her şeyi öğrenmek zaman alıyor