Boş yapmaya gerek yok. İsteyen istediği temayı kullanır. Ben sürekli boş konu açılmaması tarafındayım. Çözüm için kendisini engelledim ama yine postları gözüküyor.
bos yapan sensin ben değilim insanlarin hevesini kirmadan önce işine bak bence. senden ibaret değil paşam forum.