GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş yapmaya gerek yok. İsteyen istediği temayı kullanır. Ben sürekli boş konu açılmaması tarafındayım. Çözüm için kendisini engelledim ama yine postları gözüküyor.
beni mi engelledin 😊 vala kaan hocam bilirsin dana değer veririm 😊 ama hayırlısı