• 03-03-2019, 04:08:10
    #1
    Kendim de içerik ürettiğim için özellikle sevdiğim web sitelerinde ve youtube kanallarında Adblock'u devredışı bırakıyorum ancak özellikle YouTube'ta Wix reklamlarından gına geldi artık. Hem atlanmıyor tamamını izlemek zorundasın hem de lüzumsuz uzun.. Sonra mecbur F5 Allah'tan Wix yüzünü değiştirdi de şu selam ben Utku diye çıkan antipatik herifle karşılaşmıyorum artık.. Ha yenisi çok mu iyi hayır ama Utku ayrı bir antipatikti yani.. Eğer aramızda Wix'ten birileri varsa şunu söylemek istiyorum ki 100 yıl geçsede size 1 kuruş para vermeyeceğim Ayrıca o reklamları her kim planlayıp yayınlıyorsa benden çok selam söyleyin..

    Geçen sene Trivago'dan gına gelmişti sağolun aratmıyorsunuz hanginiz daha itici bilemiyorum
  • 03-03-2019, 04:16:30
    #2
    Wix hedef kitlesi cok sacma, ben web gelistiriciyim neden reklami bana gosteriyorsun? wix alma ihtimalim %0.02
  • 03-03-2019, 04:18:34
    #3
    Wix, site oluşturma konularında hiçbir şey bilmeyen kitle için çok güzel reklam yapmış. Bizim için ise gerçekten çok sinir bozucu bir reklam. Sorunuza ise; Wix daha iğrenç derim.
  • 03-03-2019, 04:20:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık gece yatağa girince kulağımda sesi yankılanıyor;
    Dınnn dıdıındırı dın dındın dın dırırı one chans one foot one x bet ...
  • 03-03-2019, 04:20:59
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Wix reklamlarını hiç sevmiyorum çok itici geliyor.Trivavago da sevmiyorum tictok mu ne onuda sevmiyorum.
  • 03-03-2019, 04:23:23
    #6
    Trivago, Wix şimdilerde ise Trendyol..
  • 03-03-2019, 04:31:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Trivago Reklamlarını Seviyorum Tek Sevdiğim Reklam Trivago Reklamı
  • 03-03-2019, 04:36:31
    #8
    şahsen GoDaddy reklamından daha iğrencini görmedim Hele o girişteki sesi yokmu....
  • 03-03-2019, 04:39:56
    #9
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wix hedef kitlesi cok sacma, ben web gelistiriciyim neden reklami bana gosteriyorsun? wix alma ihtimalim %0.02
    işte hedefleme çooooook yüzeysel yapılmış sanırım detaylandırmadan bende web sitesi geliştiriyorum aynı şekilde ve başımı alamıyorum adamların reklamlarından..

    selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wix, site oluşturma konularında hiçbir şey bilmeyen kitle için çok güzel reklam yapmış. Bizim için ise gerçekten çok sinir bozucu bir reklam. Sorunuza ise; Wix daha iğrenç derim.
    orası ayrı hoca hele Utku'lu wix reklamını tek geçerim hayatımda daha sinir bozucu bir reklam daha görmedim

    kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen GoDaddy reklamından daha iğrencini görmedim Hele o girişteki sesi yokmu....
    en azından godaddy reklamı atlanıyor hocam