Allah'tan Wix yüzünü değiştirdi de şu selam ben Utku diye çıkan antipatik herifle karşılaşmıyorum artık.. Ha yenisi çok mu iyi hayır ama Utku ayrı bir antipatikti yani.. Eğer aramızda Wix'ten birileri varsa şunu söylemek istiyorum ki 100 yıl geçsede size 1 kuruş para vermeyeceğim
Ayrıca o reklamları her kim planlayıp yayınlıyorsa benden çok selam söyleyin..Geçen sene Trivago'dan gına gelmişti sağolun aratmıyorsunuz
hanginiz daha itici bilemiyorum

