Kendim de içerik ürettiğim için özellikle sevdiğim web sitelerinde ve youtube kanallarında Adblock'u devredışı bırakıyorum ancak özellikle YouTube'ta Wix reklamlarından gına geldi artık. Hem atlanmıyor tamamını izlemek zorundasın hem de lüzumsuz uzun.. Sonra mecbur F5

Allah'tan Wix yüzünü değiştirdi de şu selam ben Utku diye çıkan antipatik herifle karşılaşmıyorum artık.. Ha yenisi çok mu iyi hayır ama Utku ayrı bir antipatikti yani.. Eğer aramızda Wix'ten birileri varsa şunu söylemek istiyorum ki 100 yıl geçsede size 1 kuruş para vermeyeceğim

Ayrıca o reklamları her kim planlayıp yayınlıyorsa benden çok selam söyleyin..
Geçen sene Trivago'dan gına gelmişti sağolun aratmıyorsunuz

hanginiz daha itici bilemiyorum