Wix hedef kitlesi cok sacma, ben web gelistiriciyim neden reklami bana gosteriyorsun? wix alma ihtimalim %0.02
işte hedefleme çooooook yüzeysel yapılmış sanırım detaylandırmadan bende web sitesi geliştiriyorum aynı şekilde ve başımı alamıyorum adamların reklamlarından..
Wix, site oluşturma konularında hiçbir şey bilmeyen kitle için çok güzel reklam yapmış. Bizim için ise gerçekten çok sinir bozucu bir reklam. Sorunuza ise; Wix daha iğrenç derim.
orası ayrı hoca hele Utku'lu wix reklamını tek geçerim hayatımda daha sinir bozucu bir reklam daha görmedim
şahsen GoDaddy reklamından daha iğrencini görmedim

Hele o girişteki sesi yokmu....
en azından godaddy reklamı atlanıyor hocam