umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wix hedef kitlesi cok sacma, ben web gelistiriciyim neden reklami bana gosteriyorsun? wix alma ihtimalim %0.02
işte hedefleme çooooook yüzeysel yapılmış sanırım detaylandırmadan bende web sitesi geliştiriyorum aynı şekilde ve başımı alamıyorum adamların reklamlarından..

selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wix, site oluşturma konularında hiçbir şey bilmeyen kitle için çok güzel reklam yapmış. Bizim için ise gerçekten çok sinir bozucu bir reklam. Sorunuza ise; Wix daha iğrenç derim.
orası ayrı hoca hele Utku'lu wix reklamını tek geçerim hayatımda daha sinir bozucu bir reklam daha görmedim

kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen GoDaddy reklamından daha iğrencini görmedim Hele o girişteki sesi yokmu....
en azından godaddy reklamı atlanıyor hocam