R10 u Hangi Temada Kullanıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
40
●
1.235
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
1
2
3
4
5
Anket
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
141
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Default Tema
%24,11 (34 Oy)
Modern Tema
%75,89 (107 Oy)
01-03-2019, 11:03:26
#10
osawashere
tema nereden degişiyor ki ? ( evet cahilim ben, ne vardı :P )
01-03-2019, 11:04:34
#11
Cursed
Üyeliği durduruldu
uzmanweb1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzun süredir modern kullanıyorum son konular takibi için
memobeyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern Candır
Narcos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern tema + gece modu.
Göz yoruyor diğer ana tema..
Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende modern temaya geçtim başta alışamamıştım
prisoner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern tema aktif olduğundan beri onu kullanıyorum.
AtakanAtes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern temaya alıştıktan sonra default oldukça basit geliyor, modern + gece modu.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Moderne geçiş yapın ama bence anket ekleyin konuya.
Madem böyle konu açıldı, anket ile anlarız.
HasanAkdenz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern+Gece Modu iyidir
osawashere adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tema nereden degişiyor ki ? ( evet cahilim ben, ne vardı :P )
konuya anket eklendi anketten oylamanızı yapabilirsiniz.
01-03-2019, 11:06:20
#12
giray
Valla Ben Klasik modülü seneler önce kullanıyordum ama sonra modern tema ve gece modu geldiğinden belli Modern Gece Modunu kullanıyorum daha kullanışlık daha güzel geliyor gözüme ve istediğimi rahat buluyorum.
01-03-2019, 11:07:35
#13
Kalemder
Geleneksel, alışılmış en güzelidir
01-03-2019, 11:08:31
#14
uasports
Modern tema elbette!
Default tema siyah beyaz tv gibi. Moderne geçince HD tv izliyormuş gibi oluyorum.
01-03-2019, 11:08:43
#15
Dalale
Üyeliği durduruldu
Modern candır.
01-03-2019, 11:09:24
#16
Seo_Smyrna
Modern tema gece modu, gözleri yormuyor ve daha kolay konu takibi yapılabiliyor.
01-03-2019, 11:10:11
#17
range
Modern çok iyi.
01-03-2019, 11:12:46
#18
SlhSag
Çerezleri vs temizledikten sonra eski tema ile forumda gözüm bağlanmış dolaşıyor gibiyim modern tema candır
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler