uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir modern kullanıyorum son konular takibi için
memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modern Candır
Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modern tema + gece modu.

Göz yoruyor diğer ana tema..
Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende modern temaya geçtim başta alışamamıştım
prisoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modern tema aktif olduğundan beri onu kullanıyorum.
AtakanAtes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modern temaya alıştıktan sonra default oldukça basit geliyor, modern + gece modu.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moderne geçiş yapın ama bence anket ekleyin konuya.
Madem böyle konu açıldı, anket ile anlarız.
HasanAkdenz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modern+Gece Modu iyidir
osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema nereden degişiyor ki ? ( evet cahilim ben, ne vardı :P )
konuya anket eklendi anketten oylamanızı yapabilirsiniz.