Valla Ben Klasik modülü seneler önce kullanıyordum ama sonra modern tema ve gece modu geldiğinden belli Modern Gece Modunu kullanıyorum daha kullanışlık daha güzel geliyor gözüme ve istediğimi rahat buluyorum.