Konu
R10 u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
01-03-2019, 11:06:20
#12
giray
Valla Ben Klasik modülü seneler önce kullanıyordum ama sonra modern tema ve gece modu geldiğinden belli Modern Gece Modunu kullanıyorum daha kullanışlık daha güzel geliyor gözüme ve istediğimi rahat buluyorum.