Bende mi6 kullanıyorum daha öncede lg g3 kulanıyordum ve kesinlikle bir telefonda aradığım baş özelliklerden biridir.
Ayrıca arçelik vestel var, bu firmalar lg gibi bilindik markaların kontrol panellerini kullanıyor . Bu yüzden deneyerek bulabilirsiniz. İş yerimizdeki dahili arçelik klimayı lg kontrol ile çalıştırıyorum çok rahatlık oluyor yoksa ayarını tutturamıyoruz, aç kapat için kalkıp yanına gitmem gerekiyor

Arkadaşlar merhabalar, peki Kızıl ötesi telefon ile mevcut uygulamadaki cihaz dışında kumanda eden oldumu. (TV, Klima vb kumanda ediliyor)
Mesela; sitede girişlerindeki uzaktan kumanda ile çalışan otomatik kapı gibi.
Malesef hocam, onları kontrol edemiyorsunuz, frekans aralıkları farklı galiba . Bende lg g3 vardı ve kumanda öğrenme diye bir bölüm vardı istediğin cihazın tuşlarını tanıtabiliyordun ama otopark bariyerini tanıtamadım .