Yıl 2000-2001 civarıydı, üniversitede çakma Miroğlu bir arkadaşımız vardı. Her yönüyle adamı bayağı taklit ediyordu. Nokia'nın bir modeli vardı Miroğlu da dizide aynı telefonu kullanıyormuş. Bize telefonun kızılötesi özelliğinden bahsederken Turkcell'in özel vericisi varmış daha iyi çekim sağlıyormuş bu şekilde falan. Hey gibi günler