Bende mi6 kullanıyorum daha öncede lg g3 kulanıyordum ve kesinlikle bir telefonda aradığım baş özelliklerden biridir.

Ayrıca arçelik vestel var, bu firmalar lg gibi bilindik markaların kontrol panellerini kullanıyor . Bu yüzden deneyerek bulabilirsiniz. İş yerimizdeki dahili arçelik klimayı lg kontrol ile çalıştırıyorum çok rahatlık oluyor yoksa ayarını tutturamıyoruz, aç kapat için kalkıp yanına gitmem gerekiyor



Sergeant78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhabalar, peki Kızıl ötesi telefon ile mevcut uygulamadaki cihaz dışında kumanda eden oldumu. (TV, Klima vb kumanda ediliyor)
Mesela; sitede girişlerindeki uzaktan kumanda ile çalışan otomatik kapı gibi.
Malesef hocam, onları kontrol edemiyorsunuz, frekans aralıkları farklı galiba . Bende lg g3 vardı ve kumanda öğrenme diye bir bölüm vardı istediğin cihazın tuşlarını tanıtabiliyordun ama otopark bariyerini tanıtamadım .