• 02-03-2019, 12:04:22
    #19
    Tazminattan ziyade işten çıkartırlarsa işkurdan işsizlik maaşı alabilirsiniz. normalde son 6 ay çalışma zorunluluğu vardı o kaldırıldı diye biliyorum. İnternetten başvuruda bulunabilirsin ptt üzerinden çekiyorsunuz parayı. Bağlı olduğunuz işkura başvuru da yapabilirsiniz.
  • 02-03-2019, 12:24:03
    #20
    6 ayı doldurmadigin icin ihbar, 1 yili doldurmadigin icinde kidem alamazsin. Kesin bilgi.