Tazminattan ziyade işten çıkartırlarsa işkurdan işsizlik maaşı alabilirsiniz. normalde son 6 ay çalışma zorunluluğu vardı o kaldırıldı diye biliyorum. İnternetten başvuruda bulunabilirsin ptt üzerinden çekiyorsunuz parayı. Bağlı olduğunuz işkura başvuru da yapabilirsiniz.