Yabancı Bir Site Logomu Çalmış, Ne Yapılabilir?
12
●640
- 24-02-2019, 11:24:46Yok abi ne tecili, tecil ile olacak iş değil zaten. Adam yurtdışında.kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2019, 11:30:27Ahahaaynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DMCA bu işe bakmıyor mu dicem, asıl sitemi kapatmak zorunda kaldım, şimdi içerik de yok DMCA attıracak.
Haklısın da, bi telif falan bişe atabileydik iyiydi.cadaveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-02-2019, 11:30:27Logoyu %100 özgün olarak siz mi yaptınız? Yasal olarak bir hak talep edemezsiniz çünkü kanıtlayamazsınız. Vectörel çalışma dosyalarınız elinizde var mı? Bu arada yanlış anlamayın ama adamlar yüksek kalitede kendileri çizmiş belli siz sanki onlardan çalmış gibi duruyor. Logoları hep küçültürken bozup bulanıklaştırmışsınız. Muhtemelen birine çizdirdiniz, oda gidip yurtdışından bir yerden çaldı.
- 24-02-2019, 11:32:19Yüksek kaliteli hali de var. Hatta 4 sene önce baya küçük boyutlarda olduğu için forumda bu sene tekrar vektörel çalışmasını yaptırdım. Fakat ilk hali yok maalesef. %100 özgün değil tabi ki, DNA kısımlarını biyoloji sitesinden almıştım. Adam direk fikri uçurmuş. Ki vektörel hale getirmek ve düzenlemek çok zor değil. Vektörel çalışma ile küçücük bir logodan şaheser yaratan tanıyorum, hem de 5 dk da.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tescilletsek olur mu bu saatten sonra peki?merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DMCA bu işe bakmıyor mu dicem, asıl sitemi kapatmak zorunda kaldım, şimdi içerik de yok DMCA attıracak.