• 24-02-2019, 11:20:39
    #1
    Botman, Codemaster
    /// Bazı arkadaşlar art niyet aradığı için konu kitlenebilir. Yapacak birşey yok arkadaşların verdiği cevaplara bakacak olursak. Yine de araştırır yazarım konuya. Teşekkürler.
  • 24-02-2019, 11:23:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    logonu tescilli değilse hiç birşey yapamazsınız, gerçi tescil yurt dışını etkiler mi onuda bilmiyorum
  • 24-02-2019, 11:24:46
    #3
    Botman, Codemaster
    kndmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logonu tescilli değilse hiç birşey yapamazsınız, gerçi tescil yurt dışını etkiler mi onuda bilmiyorum
    Yok abi ne tecili, tecil ile olacak iş değil zaten. Adam yurtdışında.
  • 24-02-2019, 11:28:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hiç birşey yapamazsın hatta dikkat et sitenide almasın
  • 24-02-2019, 11:28:44
    #5
    Taklitler aslını yüceltir.
  • 24-02-2019, 11:30:27
    #6
    Botman, Codemaster
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç birşey yapamazsın hatta dikkat et sitenide almasın
    Ahaha DMCA bu işe bakmıyor mu dicem, asıl sitemi kapatmak zorunda kaldım, şimdi içerik de yok DMCA attıracak.

    cadaveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taklitler aslını yüceltir.
    Haklısın da, bi telif falan bişe atabileydik iyiydi.
  • 24-02-2019, 11:30:27
    #7
    Logoyu %100 özgün olarak siz mi yaptınız? Yasal olarak bir hak talep edemezsiniz çünkü kanıtlayamazsınız. Vectörel çalışma dosyalarınız elinizde var mı? Bu arada yanlış anlamayın ama adamlar yüksek kalitede kendileri çizmiş belli siz sanki onlardan çalmış gibi duruyor. Logoları hep küçültürken bozup bulanıklaştırmışsınız. Muhtemelen birine çizdirdiniz, oda gidip yurtdışından bir yerden çaldı.
  • 24-02-2019, 11:31:04
    #8
    Platin üye
    selamlar,

    öncelikle geçmiş olsun, konu ile ilgili başka bir yanlışı düzeltmek istiyorum,

    Türkiye de yapılan marka tescilinin uluslararası geçerliliği vardır. Merak edenler Madrid anlaşmasını araştırabilirler.
  • 24-02-2019, 11:32:19
    #9
    Botman, Codemaster
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoyu %100 özgün olarak siz mi yaptınız? Yasal olarak bir hak talep edemezsiniz çünkü kanıtlayamazsınız. Vectörel çalışma dosyalarınız elinizde var mı? Bu arada yanlış anlamayın ama adamlar yüksek kalitede kendileri çizmiş belli siz sanki onlardan çalmış gibi duruyor. Logoları hep küçültürken bozup bulanıklaştırmışsınız. Muhtemelen birine çizdirdiniz, oda gidip yurtdışından bir yerden çaldı.
    Yüksek kaliteli hali de var. Hatta 4 sene önce baya küçük boyutlarda olduğu için forumda bu sene tekrar vektörel çalışmasını yaptırdım. Fakat ilk hali yok maalesef. %100 özgün değil tabi ki, DNA kısımlarını biyoloji sitesinden almıştım. Adam direk fikri uçurmuş. Ki vektörel hale getirmek ve düzenlemek çok zor değil. Vektörel çalışma ile küçücük bir logodan şaheser yaratan tanıyorum, hem de 5 dk da.



    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar,

    öncelikle geçmiş olsun, konu ile ilgili başka bir yanlışı düzeltmek istiyorum,

    Türkiye de yapılan marka tescilinin uluslararası geçerliliği vardır. Merak edenler Madrid anlaşmasını araştırabilirler.
    Tescilletsek olur mu bu saatten sonra peki?