Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logoyu %100 özgün olarak siz mi yaptınız? Yasal olarak bir hak talep edemezsiniz çünkü kanıtlayamazsınız. Vectörel çalışma dosyalarınız elinizde var mı? Bu arada yanlış anlamayın ama adamlar yüksek kalitede kendileri çizmiş belli siz sanki onlardan çalmış gibi duruyor. Logoları hep küçültürken bozup bulanıklaştırmışsınız. Muhtemelen birine çizdirdiniz, oda gidip yurtdışından bir yerden çaldı.
Yüksek kaliteli hali de var. Hatta 4 sene önce baya küçük boyutlarda olduğu için forumda bu sene tekrar vektörel çalışmasını yaptırdım. Fakat ilk hali yok maalesef. %100 özgün değil tabi ki, DNA kısımlarını biyoloji sitesinden almıştım. Adam direk fikri uçurmuş. Ki vektörel hale getirmek ve düzenlemek çok zor değil. Vektörel çalışma ile küçücük bir logodan şaheser yaratan tanıyorum, hem de 5 dk da.



merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar,

öncelikle geçmiş olsun, konu ile ilgili başka bir yanlışı düzeltmek istiyorum,

Türkiye de yapılan marka tescilinin uluslararası geçerliliği vardır. Merak edenler Madrid anlaşmasını araştırabilirler.
Tescilletsek olur mu bu saatten sonra peki?