Logoyu %100 özgün olarak siz mi yaptınız? Yasal olarak bir hak talep edemezsiniz çünkü kanıtlayamazsınız. Vectörel çalışma dosyalarınız elinizde var mı? Bu arada yanlış anlamayın ama adamlar yüksek kalitede kendileri çizmiş belli siz sanki onlardan çalmış gibi duruyor. Logoları hep küçültürken bozup bulanıklaştırmışsınız. Muhtemelen birine çizdirdiniz, oda gidip yurtdışından bir yerden çaldı.