• 17-02-2019, 18:04:18
    #1
    Ne zamandır dikkatimi çekiyor. Bildirimlerde özellikle Galatasaray maçları öncesinde “Galatasaray muhtemel 11 leri” “Benficayla karşı karşıya” “İşte aslanların mücadelesi” vs vs bir ton bildirim gelirken ne Beşiktaş’ta ne Fenerbahçe’de bu tarz bildirim atılmıyor. Sadece işte ilk 11 ler gibi standart bir bildirim geliyor.

    Abarttım mı acaba, yoksa cidden böyle mi 🤔
  • 17-02-2019, 18:09:25
    #2
    Google de çalışan kuzenim aradı biraz önce evet Galatasaraylıymış Kesin bilgi
  • 17-02-2019, 18:44:32
    #3
    Fenerbahçe'nin Bildirimleri
    #Fener için kümede kalma mücadelesi bu aksam beinsport 1 de
    #Ali Koç ilk 15 Avrupa maclarina katilsin diye UEFA ya basvurduklarini acikladi.
    #Nefesleri kesen derbi! Erzurumspor - Fenerbahç
    işin espirisin tabi bunlar 😊 size öyle gelmistir 😈
  • 17-02-2019, 18:45:28
    #4
    Maçkolik'de aksine fb, bjk, ts bu takımların manşetlerini iyi yazarken cimboma karşı bir dokundurmalı yazıyorlar.

    Galatasaray'lı olabilir bu olaydan sıkılıyorsanız başka uygulama indirebilirsiniz hocam
  • 17-02-2019, 18:49:29
    #5
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zamandır dikkatimi çekiyor. Bildirimlerde özellikle Galatasaray maçları öncesinde “Galatasaray muhtemel 11 leri” “Benficayla karşı karşıya” “İşte aslanların mücadelesi” vs vs bir ton bildirim gelirken ne Beşiktaş’ta ne Fenerbahçe’de bu tarz bildirim atılmıyor. Sadece işte ilk 11 ler gibi standart bir bildirim geliyor.

    Abarttım mı acaba, yoksa cidden böyle mi 🤔
    ya aslında biraz da sosyal medya kullanımında gs lilerin fazla olması etki ediyor tamamen duygusal yani . başka şeylere yormanıza gerek yok.
  • 17-02-2019, 18:51:00
    #6
    Küçük şeyleri, çok fazla takıyorsunuz.