Ne zamandır dikkatimi çekiyor. Bildirimlerde özellikle Galatasaray maçları öncesinde Galatasaray muhtemel 11 leri Benficayla karşı karşıya İşte aslanların mücadelesi vs vs bir ton bildirim gelirken ne Beşiktaşta ne Fenerbahçede bu tarz bildirim atılmıyor. Sadece işte ilk 11 ler gibi standart bir bildirim geliyor.
Abarttım mı acaba, yoksa cidden böyle mi 🤔
ya aslında biraz da sosyal medya kullanımında gs lilerin fazla olması etki ediyor

tamamen duygusal yani . başka şeylere yormanıza gerek yok.