Ne zamandır dikkatimi çekiyor. Bildirimlerde özellikle Galatasaray maçları öncesinde “Galatasaray muhtemel 11 leri” “Benficayla karşı karşıya” “İşte aslanların mücadelesi” vs vs bir ton bildirim gelirken ne Beşiktaş’ta ne Fenerbahçe’de bu tarz bildirim atılmıyor. Sadece işte ilk 11 ler gibi standart bir bildirim geliyor.

Abarttım mı acaba, yoksa cidden böyle mi 🤔