Anket Reklam engelleyici kullanıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 22
Reklam engelleyici kullanıyor musunuz?
Evet
%86,36 (19 Oy)
Hayır
%13,64 (3 Oy)
  • 17-02-2019, 15:24:09
    #1
    Merhabalar,

    Adsense kazançları son zamanlarda bihayli düşüştü. Bu durum bende reklam engelleyici kullanım oranı merakı uyandırdı. Bu arada ben kullanmıyorum ve hiç kullanmadım.

    Sevgiler...
  • 17-02-2019, 15:33:57
    #2
    Adguard ücretli kullanıyorum. Aylar olmuş kullanmaya başlayalı. 10 GB reklam engellemiş. Tarayıcıdan tutun oyunlara ve uygulamara kadar her reklam engelleniyor. Bende taraf değilim reklam engellemeye ama bazen o kadar çok yerden reklam çıkıyor ki. Bir oyun açıyorsun her yerden reklam fışkırıyor. Bir uygulama yüklüyorsun reklamdan kullanamıyorsun. Aynı zamanda tarayıcıda da var aynı uygulama. Tüm sitelerden engelliyorum reklamları. Hatta ebeveyn denetimi var. İsterseniz çocukların yetişkin içeriğe ulaşmasını engelliyorsunuz. Hemde hiç kasmıyor uygulama.
  • 17-02-2019, 15:46:23
    #3
    Ben de Adguard kullanıyorum. Gördüğüm en iyi reklam engelleyici
  • 17-02-2019, 15:51:22
    #4
    Hiç kullanmadım daha reklam engelleyici ama bazı siteler girdiğime pişman ediyor
  • 17-02-2019, 15:52:48
    #5
    surf yaparken kullanıyorum lakin bilgi aradığım zaman kullanmıyorum.
  • 17-02-2019, 16:59:47
    #6
    Evet kullanıyorum.
    Şuana kadar 804.500 adet reklam engellemiş.
  • 17-02-2019, 17:03:30
    #7
    Sadece YouTube'da ki saçma reklamlar için kullanıyorum.