Merhabalar,

Adsense kazançları son zamanlarda bihayli düşüştü. Bu durum bende reklam engelleyici kullanım oranı merakı uyandırdı. Bu arada ben kullanmıyorum ve hiç kullanmadım.

Sevgiler...