Adguard ücretli kullanıyorum. Aylar olmuş kullanmaya başlayalı. 10 GB reklam engellemiş. Tarayıcıdan tutun oyunlara ve uygulamara kadar her reklam engelleniyor. Bende taraf değilim reklam engellemeye ama bazen o kadar çok yerden reklam çıkıyor ki. Bir oyun açıyorsun her yerden reklam fışkırıyor. Bir uygulama yüklüyorsun reklamdan kullanamıyorsun. Aynı zamanda tarayıcıda da var aynı uygulama. Tüm sitelerden engelliyorum reklamları. Hatta ebeveyn denetimi var. İsterseniz çocukların yetişkin içeriğe ulaşmasını engelliyorsunuz. Hemde hiç kasmıyor uygulama.