Turknet müşterisiyim bu ay ilk ayımı doldurdum faturamda geldi.Aylık 64.99 TL'lik paket abonesiyim,taahhütsüz.
2 ayrı fatura gelmiş biri 64.99 diğeri ise 40 TL ilk ayım olduğu için çok merak ediyorum
1.neden 2 ayrı fatura ?
2.neden 64.99 TL değil de 105 tl ödeyeceğim anlaşmam 64.99 TL
3.neden arayıp sorabileceğim kimse,herhangi bi müşteri temsilcisi yok bunun neden böyle olduğunu kime soracağım nereden sorgulayacağım ?
4.Türk firmalarının bu ahlaksızlığı ne olacak ?
Fatura detayında modem ve aktivasyon ücreti 00 TL yazıyor (kurulumda yok) fakat:
KDV matrahı :31.73
KDV: 5.71
OIV: 2.38
Damva Vergisi: 0.49
Yuvarlama Ücreti: 0.1
Vergi ve diğer yasal kesintiler:8.58
her ay mı ödenecek bu ücret onu da bilmiyorum
TTnet taahhütüm bittikten sonra aylık 85 tl gelen fatura son ayımda 150 tl üstüne 260 tl ise hat ücreti vs geldi.eyvallah dedik paşa paşa ödedik ama artık canıma tak etti 6 mbps internete hayvan gibi para ödemeye.daha fazla dayanamayıp cinnet geçireceğim az kaldı ne olacak bu firmaların bu soygunu buna kim dur diyecek ?
Turknet Faturam 2 Katı Gelmiş
13
●915
- 15-02-2019, 15:46:26kurulum ücreti vs olduğundan ilk ay ek ücret yansıyor. ilk aya özel bir durum
- 15-02-2019, 15:49:00hocam kurulum yok ki kurulum ücreti olsun ?androidarsivi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2019, 15:50:19Aynı durum benimde başıma geldi, bir çok itirazıma rağmen sonuç alamadımPrestijTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2019, 15:51:00iyide hocam toplam ilk ay bu hizmeti aldıktan sonra ödemiyor muyuz ? yani hizmeti daha almadan önce mi ödüyoruz nasıl yani ?Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modem ve aktivasyon ücreti 0 TL yazıyor zatenGameBoys61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-02-2019, 15:56:29Hocam en fazla geçen ay ve bu ay toplamda 35 gün yapıyor 35 gün için aylık ücreti 64.99 TL olan aboneliğe 105 TL ödemek normal değil kiSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle