Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Turknet müşterisiyim bu ay ilk ayımı doldurdum faturamda geldi.Aylık 64.99 TL'lik paket abonesiyim,taahhütsüz.
2 ayrı fatura gelmiş biri 64.99 diğeri ise 40 TL ilk ayım olduğu için çok merak ediyorum
1.neden 2 ayrı fatura ?
2.neden 64.99 TL değil de 105 tl ödeyeceğim anlaşmam 64.99 TL
3.neden arayıp sorabileceğim kimse,herhangi bi müşteri temsilcisi yok bunun neden böyle olduğunu kime soracağım nereden sorgulayacağım ?
4.Türk firmalarının bu ahlaksızlığı ne olacak ?
Fatura detayında modem ve aktivasyon ücreti 00 TL yazıyor (kurulumda yok) fakat:
KDV matrahı :31.73
KDV: 5.71
OIV: 2.38
Damva Vergisi: 0.49
Yuvarlama Ücreti: 0.1
Vergi ve diğer yasal kesintiler:8.58
her ay mı ödenecek bu ücret onu da bilmiyorum
TTnet taahhütüm bittikten sonra aylık 85 tl gelen fatura son ayımda 150 tl üstüne 260 tl ise hat ücreti vs geldi.eyvallah dedik paşa paşa ödedik ama artık canıma tak etti 6 mbps internete hayvan gibi para ödemeye.daha fazla dayanamayıp cinnet geçireceğim az kaldı ne olacak bu firmaların bu soygunu buna kim dur diyecek ?