• 14-07-2008, 23:19:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaslar 15 temmuz dogum günüm kız arkadasimdan ayrildim ne yapardiniz gülermisiniz aglarmisiniz ?
  • 14-07-2008, 23:20:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun ben olsam gülerdim takma kafana
  • 14-07-2008, 23:20:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    15 gün sonra nisan yapicaktik ve tamamen bitti.
  • 14-07-2008, 23:20:45
    #4
    Manası yoktu yoooooooooook yok bu aLemin......
    Mehmetk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaslar 15 temmuz dogum günüm kız arkadasimdan ayrildim ne yapardiniz gülermisiniz aglarmisiniz ?
  • 14-07-2008, 23:21:20
    #5
    Hayatta gülmek kadar güzel birşey varken ağlamak niye?
    Mutlu olmak için binlerce sebebimiz varken neden hep üzeriz kendimizi ki?
  • 14-07-2008, 23:26:42
    #6
    yeniden başla, yarın yeni bir kız arkadaş bul.
  • 14-07-2008, 23:31:56
    #7
    Ümit vermek gibi olmasın ama kız arkadaşın yarın sana büyük bir sürpriz yapmak istemiş olabilir mi
    Yarın gelebilir belki
  • 14-07-2008, 23:32:16
    #8
    Seviyor muydun?
  • 14-07-2008, 23:32:55
    #9
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seviyor muydun?
    Sevmese Nişanlanma Potasına Girermi