Konu
Bügün dogum günüm ve kız arkadasimdan ayrildim..
14-07-2008, 23:20:45
#4
exceLLency
Manası yoktu yoooooooooook yok bu aLemin......
Mehmetk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet arkadaslar 15 temmuz dogum günüm kız arkadasimdan ayrildim ne yapardiniz gülermisiniz aglarmisiniz ?