Manası yoktu yoooooooooook yok bu aLemin......
Mehmetk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet arkadaslar 15 temmuz dogum günüm kız arkadasimdan ayrildim ne yapardiniz gülermisiniz aglarmisiniz ?