Konu
Bügün dogum günüm ve kız arkadasimdan ayrildim..
14-07-2008, 23:21:20
#5
TaGo
Hayatta gülmek kadar güzel birşey varken ağlamak niye?
Mutlu olmak için binlerce sebebimiz varken neden hep üzeriz kendimizi ki?