• 07-02-2019, 21:18:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devir iş yapma devri değil hocam. Ver kiraya kafan rahat olsun aylık düzenli paranı al. Kazan gelsin temiz gelsin. Ticaret yapılacak , işyeri açılacak bir zamanda yaşamıyoruz. Zaten piyasa durgun iş yok bir de vergisi algısı derken kazandığın paranın da yarısından fazlası alınıyor elinden. Sinir stres sahibi olursun. Ha şöyle bir durum var. Talebin düşmediği her daim güzel para kazandıracak bir sektör bulursun o zaman tamam. Ama bunun dışında ne yazık ki tavsiye edemiyorum
    Üstat ben yerimde durmam lazım.
    Her dönem mutlaka para kazanılır. Imkansız değil.
    Krizi fırsata çevirmek diye bir tabir var.
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortak ofis yap kiraya ver masa başı
    Bu fikir son dönemin popüler konusu oldu aklımda teşekkür ederim
  • 07-02-2019, 21:25:44
    #11
    SARIYER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fikir son dönemin popüler konusu oldu aklımda teşekkür ederim
    Bu sistem iyidir. Kra alırken zorlanmazsınız. 1 kişiye 1.000 Tl ye kiraya vereceğine 4 kişiye 300 Tl den kiraya ver. 1 kişi ödemezse 1.000 Tl gider. Ama 4 den 1 ödemezse 300 gider.
  • 08-02-2019, 12:33:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistem iyidir. Kra alırken zorlanmazsınız. 1 kişiye 1.000 Tl ye kiraya vereceğine 4 kişiye 300 Tl den kiraya ver. 1 kişi ödemezse 1.000 Tl gider. Ama 4 den 1 ödemezse 300 gider.
    O kişilere internet elektrik imkanı da verileceğinden kâr marjını o kadar düşük tutmak sıkıntı