SARIYER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu fikir son dönemin popüler konusu oldu aklımda teşekkür ederim
Bu sistem iyidir. Kra alırken zorlanmazsınız. 1 kişiye 1.000 Tl ye kiraya vereceğine 4 kişiye 300 Tl den kiraya ver. 1 kişi ödemezse 1.000 Tl gider. Ama 4 den 1 ödemezse 300 gider.