Bu devir iş yapma devri değil hocam. Ver kiraya kafan rahat olsun aylık düzenli paranı al. Kazan gelsin temiz gelsin. Ticaret yapılacak , işyeri açılacak bir zamanda yaşamıyoruz. Zaten piyasa durgun iş yok bir de vergisi algısı derken kazandığın paranın da yarısından fazlası alınıyor elinden. Sinir stres sahibi olursun. Ha şöyle bir durum var. Talebin düşmediği her daim güzel para kazandıracak bir sektör bulursun o zaman tamam. Ama bunun dışında ne yazık ki tavsiye edemiyorum
Üstat ben yerimde durmam lazım.
Her dönem mutlaka para kazanılır. Imkansız değil.
Krizi fırsata çevirmek diye bir tabir var.
ortak ofis yap kiraya ver masa başı
Bu fikir son dönemin popüler konusu oldu aklımda teşekkür ederim