• 03-02-2019, 01:15:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran'da yasak olan her şey zaten serbest, dini konularda yasak olmalı!

    Yakında hayırlı cumalar demekte yasaklanır. Birde sabit konu var onuda yasaklatın. Allah demekte yasak olsun hatta Tanrı diyelim. Zaten din yok Allah yok her şey yalan ölüp gideceğiz. Para konuşalım her yerde, gırgır yaparız. Logoyu çevir camiye bak konulara açılsın bolca.

    Yasakçı zihniyetin kurbanı olmayın.

    Bana kalsa araba kullanımını yasaklarım çok ciddiyim ne kadar ölüm oluyor. Sıfır kaza içerin akıllı teknoloji gelmeden araba kullanımı yasaklanır. Düşün ölümün olduğu yerde yasak yok.

    Tartışmaları çıkaranlardan korkmayın ama hepinize açıkça uyarı yapacağım. Sosyal medyayı ve forumları takip ediyorum. Ne yaptığınızı görüyorum. Sizin tavrınıza göre tavır koyulacak. Ne kadar oyun yaparsanız misliyle karşılık verilecek.

    Ben uyarımı yaptım yasaklara misliyle cevap verilir. Sonra oturup ağlarsınız.

    Not: Konuyu açtığın için beni kırmadığın için teşekkürler.
    konumu tam okuduysan meseleyi anladığına eminim



    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öyle cevap yazanlari görüyorum ki ilahiyatçı olmama rağmen cevap vermiyorum. cahille bir olunmaz çünkü bunu biliyorum Allah ıslah etsin ne diyelim
    ben de ihl meslek hocasıyım
    cehalet dolu malesef ortalık
  • 03-02-2019, 01:18:38
    #11
    çok güzel özetlemişsin hocam ama nacizane fikrim kesinlikle her görüşe saygı duymaktır. Din kul ile Allah arasındadır bunun hesabını kul verecek bizler değil bugün ateist humanis hristiyan yahudi kim olursa olsun bence saygı görmelidir bizim toplumuzda ki tek eksik bu bir ateist müslümana bir müslüman ateiste saygı gösterip 2 kelam edemiyor malesef çünkü 2 tarafta bir birinin açığını arayıp vurmaya çalışyıor sorsan 2 si de kendince haklı.
  • 03-02-2019, 01:22:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel özetlemişsin hocam ama nacizane fikrim kesinlikle her görüşe saygı duymaktır. Din kul ile Allah arasındadır bunun hesabını kul verecek bizler değil bugün ateist humanis hristiyan yahudi kim olursa olsun bence saygı görmelidir bizim toplumuzda ki tek eksik bu bir ateist müslümana bir müslüman ateiste saygı gösterip 2 kelam edemiyor malesef çünkü 2 tarafta bir birinin açığını arayıp vurmaya çalışyıor sorsan 2 si de kendince haklı.
    en biyük sorunumuz cahillik
  • 03-02-2019, 01:22:38
    #13
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konumu tam okuduysan meseleyi anladığına eminim




    ben de ihl meslek hocasıyım
    Konuyu sana açtıran zaten benim, ben sizin düşüncelerinize nüfuz edebilirim.

    Sen açmasaydın başkası açacaktı bu yüzden üstüne alınma yazdıklarımdan dolayı.
  • 03-02-2019, 01:24:44
    #14
    igtr.net
    haklı din konusu tartışmaya açık olmamalı
  • 03-02-2019, 01:49:20
    #15
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu sana açtıran zaten benim, ben sizin düşüncelerinize nüfuz edebilirim.

    Sen açmasaydın başkası açacaktı bu yüzden üstüne alınma yazdıklarımdan dolayı.
    cevap vermeyi lüzumlu görmüyorum
    lüzumsuz yazıp konuyu kirletmeyelim dedim
    üzerine alınman temennisi ile
  • 03-02-2019, 01:51:16
    #16
    Seninki su olmus: "Radikal islamciyim ilimlilari analyamiyorum ateistler cehenneme gidecek zaten dediklerinin bir onemi yok ben gercek muslumanim cennete gidicem vb..."

    Dostum birey olan herkesin hayata karsi bir gorusu vardir ve ayni olmak zorunda degil. 1400 yili 1400 yillik bir kitaba sigdiramazsin. Dolayisiyla herkes kendi gorusunu belirtir aklinca. Bakiniz kurucu - kurtarici atamiz bu konuda ne demis:

    Ben size hicbir kaliplasmis kural birakmiyorum. Benim mirasim bilim ve akildir. Eger benim sozlerim bir gun bilim ile ters duserse bilimi secin. K. Ataturk
  • 03-02-2019, 01:56:11
    #17
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap vermeyi lüzumlu görmüyorum
    lüzumsuz yazıp konuyu kirletmeyelim dedim
    üzerine alınman temennisi ile
    Başarısızlığın sana kâfi gelecektir.

    Sözümüzden anlamayana anladığı dilden cevap veririz.
  • 03-02-2019, 01:58:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarısızlığın sana kâfi gelecektir.

    Sözümüzden anlamayana anladığı dilden cevap veririz.
    gayet açık yazdım ama anlamaktan acizmişsin
    yazma konuma, burayı gereksiz kirletiyorsun