çok güzel özetlemişsin hocam ama nacizane fikrim kesinlikle her görüşe saygı duymaktır. Din kul ile Allah arasındadır bunun hesabını kul verecek bizler değil bugün ateist humanis hristiyan yahudi kim olursa olsun bence saygı görmelidir bizim toplumuzda ki tek eksik bu bir ateist müslümana bir müslüman ateiste saygı gösterip 2 kelam edemiyor malesef çünkü 2 tarafta bir birinin açığını arayıp vurmaya çalışyıor sorsan 2 si de kendince haklı.