Konuyu sana açtıran zaten benim, ben sizin düşüncelerinize nüfuz edebilirim.
Sen açmasaydın başkası açacaktı bu yüzden üstüne alınma yazdıklarımdan dolayı.
cevap vermeyi lüzumlu görmüyorum
lüzumsuz yazıp konuyu kirletmeyelim dedim
üzerine alınman temennisi ile