• 02-02-2019, 18:04:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    elhamdülillah.
  • 02-02-2019, 18:09:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmamı Azam der ki Bilmediklerimi ayaklarımın altına sersem başım göğe erer, islami konulara hakim olmadan yorum yapmak kolay, benimde fazla bilgim yok ancak şunu biliyorum, gerçek islamiyette herşeyin bir cevabı vardır, biz dünyaya niye geldik, islamiyet neden gönderildi, dünya uzay neden yaratıldı, birçok konuda tam bilgimiz olmadığından konuları kendimize göre yorumluyoruz, ben bilgim olmayan konular hakkında konuşmuyorum tek bildiğim herşeyin bir cevabı muhakkak vardır
    İmzandaki adam bildiğim kadarıyla agnostik ve bu adam eminim dünyada bulunan tüm ilahi kitapları okumuştur. Bu yüzden daha kendimize kanıtlayamadığımız inançları başkasına aşılamaya çalışmak yanlış olur.

    Agnostisizm, bilinmezcilik veya bilinemezcilik; teolojik olarak tanrının varlığının veya yokluğunun, bilimsel olarak da evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren felsefi bir akımdır.
  • 02-02-2019, 18:15:53
    #12
    Mori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne biliyorsun? Gidip, görüp tekrar gelmiş gibi emin konuşuyorsun.
    https://sorularlaislamiyet.com/kalp-...il-anlamaliyiz
  • 02-02-2019, 18:21:35
    #13
    İslamın ve imanın şartlarını yerine getiriyor, getirecek, getirmiş isen şükret; iyi bir insan ol.
    -İyi ki Müslümanım
  • 02-02-2019, 18:22:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakalımda cehenneme mi gitsinler?





    Not: konu uçarrrrr
    Sen kendi günahlarına yan, önce kendini kurtar.

    Naber troll kardeş?
    --------

    Son edit : Beyler kaç kere diyeceğim bu forumda din & siyaset vs. konusu açmayın. Tartışacak beyin, hoşgörüyle yaklaşacak bir insan evladı bulmanız zor. (Tahsin hocam ve birkaç kişi) Hele o 1 yıldır üyeliklerin açılmasıyla birlikte, burası şu an Dark Age yaşıyor.
  • 02-02-2019, 18:25:27
    #15
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzandaki adam bildiğim kadarıyla agnostik ve bu adam eminim dünyada bulunan tüm ilahi kitapları okumuştur. Bu yüzden daha kendimize kanıtlayamadığımız inançları başkasına aşılamaya çalışmak yanlış olur.

    Agnostisizm, bilinmezcilik veya bilinemezcilik; teolojik olarak tanrının varlığının veya yokluğunun, bilimsel olarak da evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren felsefi bir akımdır.
    imzamdaki adamın çalışmak ile alakalı sözünü sevdiğim için sadece o söz için ismini imzama ekledim, bundan başka kendisini tanımam etmem
  • 02-02-2019, 18:31:10
    #16
    Bütün ümidim gençliktedir
    İslam için savaşılmış, petrol için savaşılmış, insanlık için savaşılmış vs.. Biri bana savaşın tek bir iyi tarafını söylesin? Hep hurafelerle geçiriyoruz ömrümüzü. Halbuki yüce yaratıcı bize harikulade bir evren yaratmış. Dünyada o kadar çok nimet var ki, milyarlarca insana ve hayvana ve bitkiye yeter de artar bile. Fakat biz cihat diye tutturuyoruz. Yaradan herkesin müzlüman olmasını isteseydi, herkesi müslüman yaratırdı. Sizin düşündüğünüzü alemlerin yaratıcısı düşünmüyor mu?

    Biz önce insan olmayı öğrenelim. Yaradılanı, yaradandan ötürü sevmeyi öğrenelim. İster müslüman, ister deist, ister ateist, ister budist, ister hristiyan olsun. Tanrı yerine karar verip, kendi inancınızdan olmayanları hain ilan etmeyin. Her ırktan, her inançtan, her kesimden insana saygı duyarsanız, emin olun dünya çok daha güzel bir yer olacak.
  • 02-02-2019, 18:32:33
    #17
    Yahu forumda siyaset yasak madem bu tekkecilerin propagandası da yasak olsun?
  • 02-02-2019, 18:33:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzamdaki adamın çalışmak ile alakalı sözünü sevdiğim için sadece o söz için ismini imzama ekledim, bundan başka kendisini tanımam etmem
    Hocam imzanızı editlemişsiniz Az önce bunu demek istemiştim en iyisi herkes kendi inancına göre yaşasın her koyun kendi bacağından asılır.