Bütün ümidim gençliktedir
İslam için savaşılmış, petrol için savaşılmış, insanlık için savaşılmış vs.. Biri bana savaşın tek bir iyi tarafını söylesin? Hep hurafelerle geçiriyoruz ömrümüzü. Halbuki yüce yaratıcı bize harikulade bir evren yaratmış. Dünyada o kadar çok nimet var ki, milyarlarca insana ve hayvana ve bitkiye yeter de artar bile. Fakat biz cihat diye tutturuyoruz. Yaradan herkesin müzlüman olmasını isteseydi, herkesi müslüman yaratırdı. Sizin düşündüğünüzü alemlerin yaratıcısı düşünmüyor mu?
Biz önce insan olmayı öğrenelim. Yaradılanı, yaradandan ötürü sevmeyi öğrenelim. İster müslüman, ister deist, ister ateist, ister budist, ister hristiyan olsun. Tanrı yerine karar verip, kendi inancınızdan olmayanları hain ilan etmeyin. Her ırktan, her inançtan, her kesimden insana saygı duyarsanız, emin olun dünya çok daha güzel bir yer olacak.