Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmzandaki adam bildiğim kadarıyla agnostik ve bu adam eminim dünyada bulunan tüm ilahi kitapları okumuştur. Bu yüzden daha kendimize kanıtlayamadığımız inançları başkasına aşılamaya çalışmak yanlış olur.

Agnostisizm, bilinmezcilik veya bilinemezcilik; teolojik olarak tanrının varlığının veya yokluğunun, bilimsel olarak da evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren felsefi bir akımdır.
imzamdaki adamın çalışmak ile alakalı sözünü sevdiğim için sadece o söz için ismini imzama ekledim, bundan başka kendisini tanımam etmem