İmzandaki adam bildiğim kadarıyla agnostik ve bu adam eminim dünyada bulunan tüm ilahi kitapları okumuştur. Bu yüzden daha kendimize kanıtlayamadığımız inançları başkasına aşılamaya çalışmak yanlış olur.
Agnostisizm,
bilinmezcilik veya
bilinemezcilik; teolojik olarak
tanrının varlığının veya yokluğunun, bilimsel olarak da
evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren
felsefi bir
akımdır.
imzamdaki adamın çalışmak ile alakalı sözünü sevdiğim için sadece o söz için ismini imzama ekledim, bundan başka kendisini tanımam etmem