İyi ki Müslümanız
32
●1.080
- 02-02-2019, 18:09:20Üyeliği durdurulduİmzandaki adam bildiğim kadarıyla agnostik ve bu adam eminim dünyada bulunan tüm ilahi kitapları okumuştur. Bu yüzden daha kendimize kanıtlayamadığımız inançları başkasına aşılamaya çalışmak yanlış olur.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Agnostisizm, bilinmezcilik veya bilinemezcilik; teolojik olarak tanrının varlığının veya yokluğunun, bilimsel olarak da evrenin nereden türediğinin bilinmediğini veya bilinemeyeceğini ileri süren felsefi bir akımdır. - 02-02-2019, 18:15:53https://sorularlaislamiyet.com/kalp-...il-anlamaliyizMori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2019, 18:21:35İslamın ve imanın şartlarını yerine getiriyor, getirecek, getirmiş isen şükret; iyi bir insan ol.
-İyi ki Müslümanım - 02-02-2019, 18:22:42Üyeliği durdurulduSen kendi günahlarına yan, önce kendini kurtar.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Naber troll kardeş?
--------
Son edit : Beyler kaç kere diyeceğim bu forumda din & siyaset vs. konusu açmayın. Tartışacak beyin, hoşgörüyle yaklaşacak bir insan evladı bulmanız zor. (Tahsin hocam ve birkaç kişi) Hele o 1 yıldır üyeliklerin açılmasıyla birlikte, burası şu an Dark Age yaşıyor. - 02-02-2019, 18:25:27imzamdaki adamın çalışmak ile alakalı sözünü sevdiğim için sadece o söz için ismini imzama ekledim, bundan başka kendisini tanımam etmemSeul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2019, 18:31:10İslam için savaşılmış, petrol için savaşılmış, insanlık için savaşılmış vs.. Biri bana savaşın tek bir iyi tarafını söylesin? Hep hurafelerle geçiriyoruz ömrümüzü. Halbuki yüce yaratıcı bize harikulade bir evren yaratmış. Dünyada o kadar çok nimet var ki, milyarlarca insana ve hayvana ve bitkiye yeter de artar bile. Fakat biz cihat diye tutturuyoruz. Yaradan herkesin müzlüman olmasını isteseydi, herkesi müslüman yaratırdı. Sizin düşündüğünüzü alemlerin yaratıcısı düşünmüyor mu?
Biz önce insan olmayı öğrenelim. Yaradılanı, yaradandan ötürü sevmeyi öğrenelim. İster müslüman, ister deist, ister ateist, ister budist, ister hristiyan olsun. Tanrı yerine karar verip, kendi inancınızdan olmayanları hain ilan etmeyin. Her ırktan, her inançtan, her kesimden insana saygı duyarsanız, emin olun dünya çok daha güzel bir yer olacak. - 02-02-2019, 18:33:46Üyeliği durdurulduHocam imzanızı editlemişsinizapo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce bunu demek istemiştim en iyisi herkes kendi inancına göre yaşasın her koyun kendi bacağından asılır.
Az önce bunu demek istemiştim en iyisi herkes kendi inancına göre yaşasın her koyun kendi bacağından asılır.