Bırakalımda cehenneme mi gitsinler?
Not: konu uçarrrrr
Sen kendi günahlarına yan, önce kendini kurtar.
Naber troll kardeş?
--------
Son edit : Beyler kaç kere diyeceğim bu forumda din & siyaset vs. konusu açmayın. Tartışacak beyin, hoşgörüyle yaklaşacak bir insan evladı bulmanız zor. (Tahsin hocam ve birkaç kişi) Hele o 1 yıldır üyeliklerin açılmasıyla birlikte, burası şu an Dark Age yaşıyor.