• 14-07-2008, 22:47:05
    #64
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Varım 1.6 da Terörist oliyim ct ye yer kalmamış
    Maç kalmadı kimse gelmiyor sadece buraya isim yazdırıyorlar
    Toplam 4 kişiydik. + RiG (afk)
  • 14-07-2008, 22:47:09
    #65
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Ben unutmuşum maçı ya
  • 14-07-2008, 22:47:47
    #66
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben unutmuşum maçı ya
    Maçtan 15dk önce söylemiştim ben ama..
  • 14-07-2008, 22:48:38
    #67
    ForumYurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avans ki ne avans

    Bundan sonra koptuk zaten biz yav
  • 14-07-2008, 22:49:12
    #68
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra koptuk zaten biz yav
    Bundan sonra biz de bıraktık zaten
  • 14-07-2008, 22:50:26
    #69
    Üyeliği durduruldu
    1.5 maçları düzenliyecek olursanız katılabilirim.
  • 14-07-2008, 22:51:13
    #70
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    ForumYurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maçtan 15dk önce söylemiştim ben ama..
    Unutmuşum işte be
  • 14-07-2008, 22:53:55
    #71
    bırakın 1.6 pro maçları gelin fun maç yapalım , kurayım zombi server bi tane yada gungame team mode e alayım sonra gelsin fraglar
  • 14-07-2008, 22:55:26
    #72
    ForumYurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra biz de bıraktık zaten
    toplu sünnet ettim sizi be var mı ötesi