• 14-07-2008, 23:01:46
    #82
    tamam geliriz kur.
  • 14-07-2008, 23:01:53
    #83
    ben de oynarım
  • 14-07-2008, 23:01:58
    #84
    Misafir
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelecekseniz kurarım
    gelecek olanlar el kaldırsın?
    zombie mod yüklenmesi uzun iş , sen death match yap direk

    yada soccer jam yapalım
  • 14-07-2008, 23:02:43
    #85
    deathmatch yapıyorum arkadaşlar o yönde çok istek geldi.
    5 dk istiyeceğim.
  • 14-07-2008, 23:04:45
    #86
    Üyeliği durduruldu
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deathmatch yapıyorum arkadaşlar o yönde çok istek geldi.
    5 dk istiyeceğim.
    ya pro kasalım işte girişler 20$ paypal olsun sxe de kur
  • 14-07-2008, 23:04:54
    #87
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    GosuNinja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zombie mod yüklenmesi uzun iş , sen death match yap direk
    yada soccer jam yapalım
    EvET SOCCERJAM!
  • 14-07-2008, 23:05:23
    #88
    Misafir
    sxe li fln olmasın he bide onla urasmayak
  • 14-07-2008, 23:08:34
    #89
    sxe yok girin arkadaşlar ;
    server cs 1.6
    ip : 212.68.45.55
    şifre yok

    deathmatch var şuan sonra isteğe göre değiştiririz

    212.68.45.55:27015 Cs 1.6 For R10.Net
  • 14-07-2008, 23:12:24
    #90
    ben girdim gelen yok mu =)