Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN! - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
99
●
4.474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
14-07-2008, 22:47:05
#64
BeRKo
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Varım 1.6 da Terörist oliyim ct ye yer kalmamış
Maç kalmadı kimse gelmiyor sadece buraya isim yazdırıyorlar
Toplam 4 kişiydik. + RiG (afk)
14-07-2008, 22:47:09
#65
RiG
Üyeliği durduruldu
Ben unutmuşum maçı ya
14-07-2008, 22:47:47
#66
BeRKo
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben unutmuşum maçı ya
Maçtan 15dk önce söylemiştim ben ama..
14-07-2008, 22:48:38
#67
Fhenix
ForumYurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avans ki ne avans
Bundan sonra koptuk zaten biz yav
14-07-2008, 22:49:12
#68
BeRKo
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bundan sonra koptuk zaten biz yav
Bundan sonra biz de bıraktık zaten
14-07-2008, 22:50:26
#69
heLL
Üyeliği durduruldu
1.5 maçları düzenliyecek olursanız katılabilirim.
14-07-2008, 22:51:13
#70
RiG
Üyeliği durduruldu
ForumYurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maçtan 15dk önce söylemiştim ben ama..
Unutmuşum işte be
14-07-2008, 22:53:55
#71
xlenonz
bırakın 1.6 pro maçları gelin fun maç yapalım , kurayım zombi server bi tane yada gungame team mode e alayım sonra gelsin fraglar
14-07-2008, 22:55:26
#72
Fhenix
ForumYurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bundan sonra biz de bıraktık zaten
toplu sünnet ettim sizi be var mı ötesi
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler