Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN! - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
99
●
4.474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
İlk
6
7
8
9
10
11
12
14-07-2008, 23:21:08
#91
RiG
Üyeliği durduruldu
Bende giriyorum şimdi.
14-07-2008, 23:38:37
#92
xlenonz
nerdesiniz yaw
14-07-2008, 23:50:57
#93
Fhenix
geliyorum.
15-07-2008, 00:00:19
#94
xlenonz
maşallah 5 kişi geldi
çıktım bende serverdan.
15-07-2008, 00:01:11
#95
BeRKo
Aşırı rağbet oldu yine server full doluydu..
15-07-2008, 00:04:27
#96
Fhenix
biz önceden 10 vs 10 oynardım be r10 dakilerle
15-07-2008, 00:08:16
#97
xlenonz
server sabah 6 ya kadar açık girmek isteyenlere deathmatch var , sonra kapanıcak.
15-07-2008, 00:16:42
#98
SkyStar10
Üyeliği durduruldu
arkadaslar cs 1.6 varsa bende varım acayip kasmak istiyorum hadiyin çocuklar
15-07-2008, 02:41:27
#99
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yer zaman ne zaman belli olucak?
İlk
6
7
8
9
10
11
12
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler