• 14-07-2008, 23:21:08
    #91
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Bende giriyorum şimdi.
  • 14-07-2008, 23:38:37
    #92
    nerdesiniz yaw
  • 14-07-2008, 23:50:57
    #93
    geliyorum.
  • 15-07-2008, 00:00:19
    #94
    maşallah 5 kişi geldi çıktım bende serverdan.
  • 15-07-2008, 00:01:11
    #95
    Aşırı rağbet oldu yine server full doluydu..
  • 15-07-2008, 00:04:27
    #96
    biz önceden 10 vs 10 oynardım be r10 dakilerle
  • 15-07-2008, 00:08:16
    #97
    server sabah 6 ya kadar açık girmek isteyenlere deathmatch var , sonra kapanıcak.
  • 15-07-2008, 00:16:42
    #98
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar cs 1.6 varsa bende varım acayip kasmak istiyorum hadiyin çocuklar
  • 15-07-2008, 02:41:27
    #99
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yer zaman ne zaman belli olucak?