Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN! - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
99
●
4.474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Cs 1.5 yeni bir MAÇ yeni bir HEYECAN!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
14-07-2008, 18:11:55
#46
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Server: 78.135.1.201
LÜTFEN Herkes Msnini Bana Pm Atsın Ve Saat 21:00'de Online olsun.
Seal05 gelmicekmiş başkası aranıyor.
ba2@rock.com
14-07-2008, 18:46:28
#47
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
hadiii arkadaşlar 2 kişi lazım işte ...
2 kişi bulunamassa 5 e 5 yaparız maçı
14-07-2008, 20:30:23
#48
BeRKo
Maça yarım saat var herkes hazır mı?
Isınma yapmak isteyen gelsin.. =)
14-07-2008, 20:30:56
#49
Fhenix
geliyorum ben
14-07-2008, 20:31:53
#50
RiG
Üyeliği durduruldu
2 kişi yok mu kardeşim şurda
Olmazsa 5'e 5 oynucaz
14-07-2008, 20:50:32
#51
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
bende hazırım 10 dk war
14-07-2008, 21:05:33
#52
BeRKo
Hadi beyler gelen yok mu biz baya ısındık =)
14-07-2008, 21:09:23
#53
VMY
hadi ip ve pw verin
14-07-2008, 21:14:18
#54
BeRKo
78.***** pw yok =)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler