• 26-01-2019, 12:47:24
    #1
    Hoşgeldiniz arkadaşlar,
    Volkswagen Golf R anahtar teslim fiyatı gerçekten dudak uçuklattı. Az önce merakımdan sırf gidiyim bi passatlara bakıyım dedim onlarda uçmuş. Akıllı adamın alacağı araba değil o fiyata Golf R almak. Size soruyorum, sizde olsa bu para; siz hangi aracı alırdınız?

  • 26-01-2019, 12:51:04
    #2
    ulan su arabaya 560 milyar vereceğime gider s90 volvo alırım
  • 26-01-2019, 12:52:27
    #3
    Şahsen görünüş olarak 2.el'de 30 Bin TL'ye satılan araçlardan farkı yok. 50 bin TL dahi vermem ben.
  • 26-01-2019, 12:58:04
    #4
    Arkadaşlar bu tarz arabaları standart araçlar ile karıştırmayın.


    https://www.youtube.com/watch?v=VCDDGsMDDac&vl=tr
  • 26-01-2019, 12:59:39
    #5
    Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan su arabaya 560 milyar vereceğime gider s90 volvo alırım
    Tabi, hem görünüş; performans; teknoloji ve konfor bakımından S90'ı seçerdim bende. İsveç tankı be, o bile yeter



    Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu tarz arabaları standart araçlar ile karıştırmayın.


    https://www.youtube.com/watch?v=VCDDGsMDDac&vl=tr
    O konuda hem fikiriz hocam.
    Tabii ki normal golfler ile kıyaslanamaz.
    Güçlü bi araç fakat gerçekten elinizde bu kadar para geçerse bu aracı alır mıydınız?
  • 26-01-2019, 13:02:19
    #6
    Honda CRV’lere hastayım bende. Son modelinden Honda alırım bu kadar para vermem o araca.
  • 26-01-2019, 13:04:15
    #7
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen görünüş olarak 2.el'de 30 Bin TL'ye satılan araçlardan farkı yok. 50 bin TL dahi vermem ben.
    Mantıklı 😁
    benim şahsi görüşüm eğlence arabası bu. yani evden - işe, işten - eve veyahut gidip eşinizle tatilde kullanabileceğiniz bir araç değil. haftasonları, gazlayıp stres atmak için ideal olabilir. Ama ben stres atıcak olursam, giderim Nissan GT-R alırım. Stres falan kalmaz
  • 26-01-2019, 13:05:35
    #8
    Yarı parasına gider 4x4 2019 hyundai tucson elit plus dizel alırdım. Teknoloji olarak en üst düzeyde araç...
  • 26-01-2019, 13:05:44
    #9
    145 bin liraya leon fr dizel alırım.
    Golf R den daha gösterişli bir araç.
    Tamam araç güçlü olabilir ama uçacak halimiz yok.
    Sonuçta 120-170 max uzun yolda.
    175 km hızı polo 1.4 aracımlada yapıyorum