kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen görünüş olarak 2.el'de 30 Bin TL'ye satılan araçlardan farkı yok. 50 bin TL dahi vermem ben.
Mantıklı 😁
benim şahsi görüşüm eğlence arabası bu. yani evden - işe, işten - eve veyahut gidip eşinizle tatilde kullanabileceğiniz bir araç değil. haftasonları, gazlayıp stres atmak için ideal olabilir. Ama ben stres atıcak olursam, giderim Nissan GT-R alırım. Stres falan kalmaz