Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ulan su arabaya 560 milyar vereceğime gider s90 volvo alırım
Tabi, hem görünüş; performans; teknoloji ve konfor bakımından S90'ı seçerdim bende. İsveç tankı be, o bile yeter



Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu tarz arabaları standart araçlar ile karıştırmayın.


https://www.youtube.com/watch?v=VCDDGsMDDac&vl=tr
O konuda hem fikiriz hocam.
Tabii ki normal golfler ile kıyaslanamaz.
Güçlü bi araç fakat gerçekten elinizde bu kadar para geçerse bu aracı alır mıydınız?