• 23-01-2019, 12:21:36
    #1
    Arkadaşlar grafik tasarımcıyım bildiğiniz gibi , genellikle photoshop , ai , after efect hepsini aynı anda kullandığım zamanlar oluyor , render vs. alıyoruz. Bu bilgisayar alınır mı bu fiyata ? fiyatı iyimi sizce?

    fiyat : 2500 tl

    https://i.hizliresim.com/0RBJgW.jpg
    https://i.hizliresim.com/5aQ6Xq.jpg


    2. ci sistem : https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...49548568/detay
  • 23-01-2019, 12:26:39
    #2
    Render esnasında tüm yük işlemciye biniyor, bence işlemciyi daha yeni nesil bir şey alın...Geriye kalan özellikleri yeterli.
  • 23-01-2019, 12:29:18
    #3
    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Render esnasında tüm yük işlemciye biniyor, bence işlemciyi daha yeni nesil bir şey alın...Geriye kalan özellikleri yeterli.
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...49548568/detay

    bu nasıl bu fiyata göre hocam?
  • 23-01-2019, 12:32:41
    #4
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ikinci el piyasasını hiç bilmiyorum,takip etmiyorum
  • 23-01-2019, 12:58:34
    #5
    Şöyle tavsiye vereyim hocama, masaüstü şart ise pahalı kaçmana gerek yok. İlk attığınız çok iyi fakat işlemcisini almayınız. Rendera göre kötü bir işlemci örneğin i7 7. Nesil alabilirsiniz.



    Ve ekran kartınız aşırı aşırı iyidir onu 2. El olarak satıp biraz dahs düşük bir ekran kartı alabilirsiniz. Aradaki parayı da işlemciye verirdiniz. Hayırlısı olsun
  • 23-01-2019, 13:05:23
    #6
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu attığınız makine daha iyi. İşlemcisi 7. nesil zaten.
    Bu işlemci şuan tek başına 1800-2200TL bandında sıfırı.
    Anakart 275 TL civarında sıfırı.
    16GB ram sıfırı 850 lira, 2400mhz olanı, tek modül
    GTX 1050Ti 1000 lira
    1 tb seagate barracuda 265 TL

    Sıfırı, 4250-4750 lira arasına toplanan bir makinenin ederi en fazla 3000 liradır. 750 lira fazla fiyat söylemiş. Hatta 1800 liraya nanokatologtan alırsan, 4090 liraya toplanıyor bu makinenin sıfırı. kasa + psu almak yanında kafi.


    Millet şimdi gelip burada bana tepki gösterir. harika ticaret zekalarıyla. ama malın değerini alıcı belirler, satıcı istediği kadar satmasın. alan olmazsa, piyasa düşer. DH forumlarını gezerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

    Siz bana bütçenizi söyleyin, sıfır ve garantili şekilde birşey toplayalım. En azından ilk defa siz kullanırsınız ve donanımların eskime payını düşündüğünüzde daha performanslı ve uzun süreli olur.

    Bütçenizi 5 civarına çekebilirseniz harika birşey çıkar ortaya.
  • 23-01-2019, 13:09:02
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu attığınız makine daha iyi. İşlemcisi 7. nesil zaten.
    Bu işlemci şuan tek başına 1800-2200TL bandında sıfırı.
    Anakart 275 TL civarında sıfırı.
    16GB ram sıfırı 850 lira, 2400mhz olanı, tek modül
    GTX 1050Ti 1000 lira
    1 tb seagate barracuda 265 TL

    Sıfırı, 4250-4750 lira arasına toplanan bir makinenin ederi en fazla 3000 liradır. 750 lira fazla fiyat söylemiş.
    Millet şimdi gelip burada bana tepki gösterir. harika ticaret zekalarıyla. ama malın değerini alıcı belirler, satıcı istediği kadar satmasın. alan olmazsa, piyasa düşer. DH forumlarını gezerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

    Siz bana bütçenizi söyleyin, sıfır ve garantili şekilde birşey toplayalım. En azından ilk defa siz kullanırsınız ve donanımların eskime payını düşündüğünüzde daha performanslı ve uzun süreli olur.

    Bütçenizi 5 civarına çekebilirseniz harika birşey çıkar ortaya.
    Hocam 3500 civarı bütçem nasıl birşey önerirsiniz?
  • 23-01-2019, 13:11:53
    #8
    Hocam biraz daha butcenızı arttırarak monster almanızı onerırım. Oyun bılgısayarıdır ancak belırttıgınız programları kullanıyorum memnunum. Tavsıye ederım.
  • 23-01-2019, 13:12:51
    #9
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz daha butcenızı arttırarak monster almanızı onerırım. Oyun bılgısayarıdır ancak belırttıgınız programları kullanıyorum memnunum. Tavsıye ederım.
    Hocam masaüstü olsun alırken performans sağlayalım diye düşünüyorum, monsterler uçmuş uygun monster yok ki