Bu attığınız makine daha iyi. İşlemcisi 7. nesil zaten.
Bu işlemci şuan tek başına 1800-2200TL bandında sıfırı.
Anakart 275 TL civarında sıfırı.
16GB ram sıfırı 850 lira, 2400mhz olanı, tek modül
GTX 1050Ti 1000 lira
1 tb seagate barracuda 265 TL
Sıfırı, 4250-4750 lira arasına toplanan bir makinenin ederi en fazla 3000 liradır. 750 lira fazla fiyat söylemiş.
Hatta 1800 liraya nanokatologtan alırsan, 4090 liraya toplanıyor bu makinenin sıfırı. kasa + psu almak yanında kafi.
Millet şimdi gelip burada bana tepki gösterir. harika ticaret zekalarıyla. ama malın değerini alıcı belirler, satıcı istediği kadar satmasın. alan olmazsa, piyasa düşer. DH forumlarını gezerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Siz bana bütçenizi söyleyin, sıfır ve garantili şekilde birşey toplayalım. En azından ilk defa siz kullanırsınız ve donanımların eskime payını düşündüğünüzde daha performanslı ve uzun süreli olur.
Bütçenizi 5 civarına çekebilirseniz harika birşey çıkar ortaya.