Şöyle tavsiye vereyim hocama, masaüstü şart ise pahalı kaçmana gerek yok. İlk attığınız çok iyi fakat işlemcisini almayınız. Rendera göre kötü bir işlemci örneğin i7 7. Nesil alabilirsiniz.
Ve ekran kartınız aşırı aşırı iyidir onu 2. El olarak satıp biraz dahs düşük bir ekran kartı alabilirsiniz. Aradaki parayı da işlemciye verirdiniz. Hayırlısı olsun